Gyosport.ro / Articole / Constructia Consistentei - Cursa cu Pierderi (Partea 5 din 6)

Constructia Consistentei - Cursa cu Pierderi (Partea 5 din 6)

0 Comentarii
Vizualizari: 7053

02.02.2011
Autor: Gyosport.ro  

Cand participati la curse in mod regulat cu un club va exista o cursa cu pierderi mai devreme sau mai tarziu. Aceasta este o cursa in care multi porumbei sunt pierduti. Aceasta poate fi din cauza vremii nefavorabile, din cauza unei defectiuni la custile de transport care conduce la o lansare dintr-o locatie mai ciudata in spatele muntelui sau doar intr-o circumstanta ciudata, sau poate chiar din cauza atacurilor de soim.

Acesta este momentul in care invatati cu adevarat ceva despre porumbeii cu care lucrati. S-ar putea sa pierdeti unii dintre cei mai rapizi porumbei. S-au pierdut pasari care si-au construit o reputatie buna la tineret si s-au pierdut intr-o astfel de cursa.Cei mai "perceputi ar fi" porumbeii inferiori dintre primii 20% clasati, se pot dovedi a fi porumbeii cei mai rezistenti si mai inteligenti din grup.


In 2008 am trimis porumbei la World Ace Challenge, la cursa clasica din Vegas si la cursa de nivel local. Am crescut trei frati dintr-o pereche care a zburat in toate cele trei curse. Unul a zburat la cursa locala, unul a zburat in World Ace Challenge si unul in Vegas. Cel din WAC s-a clasat pe locul 12 in cursa de 480 de kilometri. El s-a clasat, de asemenea, pe 60 in cursa de 650 de kilometri cred. El a castigat cupe, dar a fost mereu acolo si a fost unul dintre cei doar 160 de porumbei care au ramas la sfarsitul sezonului. Am rugat sa imi fie trimis prin posta inapoi acasa. Celalalt frate a zburat in Las Vegas, iar rezultatele au fost similare. Ultimul frate a zburat la cursa locala si spre surprinderea mea a avut aceleasi rezultate. Am trimis si alti frati la toate cele trei curse, iar rezultatele au fost similare. Asta a fost o lectie buna si pretul de participare a meritat pe deplin.


Este nevoie de porumbei buni pentru a castiga, pur si simplu. Am zburat fratele cel mai tanar la maturi la nivel local. S-a clasat primul, la egalitate cu colega sa de voliera, o femela si s-a plasat respectabil si in celelalte curse.
Urmatoarea cursa a fost una de 800 de kilometri. A existat o defectiune la masina de transport dupa 650 de kilometri si s-au lansat pasarile de pe marginea autostrazii. Se aflau in spatele unui lant muntos cu o altitudine de 4800 metri in Colorado.

Multi dintre membrii clubului sunau, asa cum se intampla intr-o cursa cu pierderi, dorind sa stie daca mi-a sosit vreun porumbel. Am fost ingrijorat pentru ca nu am zburat in curse de 480 de kilometri din cauza programului de lucru si porumbeii mei nu au fost lansati de atat de departe de cand concurau la tineret. De fapt, nu am avut timp sa ii trimit deloc in curse de antrenament. Din 8 porumbei s-au intors patru. Primul sosit acasa si cu timp respectabil a fost al treilea frate.


Dupa ce am vorbit cu colegii de club am aflat ca toata lumea a avut pierderi grele, catorva nu le-au mai sosit nici unul inapoi. Aceste lucruri sunt de luat in considerare in constructia liniei de porumbei: tenacitatea, rezistenta si intuitia buna.Am avut o femela campion in voliera de reproducere, intr-o boxa individuala pentru cateva luni. Am trimis-o si pe ea, de asemenea, in curse. A fost prima ei cursa a sezonului, o cursa de 650 de kilometri. Ea a venit pe locul 2. Un castigator al titlurilor de viteza si un as national nu s-au mai intors.Deci, viteza este buna, dar aceasta nu este totul. Dupa ce aveti toate ingredientele importante in familia de porumbei este o chestiune importanta mentinerea si consolidarea acestia.

Sursa articolului : www.pigeonracingpigeons.com
De .. Ken Easley

Doar utilizatorii logati au dreptul de a adauga comentarii.
Te poti autentifica sau crea un cont nou aici.